Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Tors dag

Kategori: Allmänt

Inga hastighetsrekord idag heller.

68 minuter från pole position till eine kleine nachtmusik. Slutnannat på förskolan på min ära.
Max fem minuter efter sista slurken tycker jag. Helst ska det snarkas redan innan flaskan är slut. Ungefär som pappan på krogen. 
Innan sista slurken är tagen så har hjärnan gått och lagt sig. Inte ens sparlågan brinner. Tur är att man har inbyggd gps och och hittahemtillvarjeprisfunktion i kroppfan.

Snart ska tre gubbar laga mat på sjuan.
Det ska jag se.
I morgon ska en gubbe äta Hamburgare till lunch. Kanske till och med en mjölkskak. Sen ska jag nog faktiskt ut och fira med en öl på aftonen. 
Because I'm worthless...

NÄRRÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: