Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

En annan dag

Kategori: Allmänt

Färgglada dinosaurier och småtokiga amerikanare berikar min dag.


Jagr hemma med minime idag. Han kollar på sinnessjuka vidjos. Det är hemgjorda utbildningsfilmer. Barnen ska tydligen lära sig färger och siffror med hjälp av dålig hissmusik och märkliga ägg? Skitmysko.

På min DATASKÄRM är de tokiga amerikanarna. En del Kanadicker också förvisso men världsdelen heter ju Amerika så... Sux to be them.
De ska hur som helst försöka slita en kopiös mängd guld ur marken. Olidligt spännande.

Det världspolitiska läget är ointressant. Trump är dum i huvudet och Obama har fällt fler bomber än svensk skvallerpress.
Det faktumet att Fru Clinton inte har haft ett jävlaste någe att komma med under hela sin kampanj verkar inte bekomma hennes anhängare.
Kul att hon anses vara vänster. Slickar bankernas håriga tills tungan skaver.

Svensk politik är lika skadad den.
Äntligen bekänner Moderaterna färg och erkänner sina högerpopulistiska tendenser. Inga nyheter för gemene man förstås. Alla vet ju att Farbror Fredrik bara försökte gömma agendan i det "nya".
Nu säger jag inte att rödsidan är så mycket bättre. Inte bättre alls faktiskt. 

Jag är ju en så kallad anarkist. Om än socialt anpassad. Jag tror inte på politik. Det är bara till för veliga dårar som inte kan torka sig själva i röven utan att kladda ner händerna.
Politiker är som psykologer. De som har mest problem med en socialanpassning.

Jävla dårhus.

Snart visar sig ödlorna från mars för gemene man och då jävlar tar det hus i helvete.

Ragnarök, befriare och död...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: