Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dag1.1

Kategori: Allmänt

Jag har för avsikt att göra mig unik i blogguniversum. Den här bloggen ska från och med nu handla om mina personliga intryck av min träning.
Den ska fyllas med svettiga tips om vilka frösorter som bäst antioxiderar din spenatsmoothie. Hur det kommer sig att neonfärgade träningskläder faktiskt gör dig till en bättre och mer framgångsrik människa. Att 5:2 dieten i kombination med no carb kanske gör att du dör jävligt fort men oerhört snygg.
 
Jag har haft ett första möte med en personlig tränare. Han var ganska personlig.
Det gjordes squats per minut, benlyft och roddes en kilometer i hög sjö. Typ 30 m/sek. (sekundmeter = Jävligt höga vågor)
Nu har vi nog börjat dejta tror jag.
Framtiden ser plågsam men ljus ut. Hjälpen behövs garanterat.
 
Jag har börjat tokglo på en serie. "The Blacklist."
Se den om ni inte redan har gjort det.
 
Nu ska jag dricka té och kanske sova. eller fastna vid Netflix igen.
 
So long and thanks for all the fish.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: