Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Att springa

Kategori: Allmänt

Eller inte.

Hyggligt jävla släptrött, men samtidigt ofrånkomligt sugen på att hitta en bra mil.
Den senaste milen var ju inte riktigt det. Det fattades liksom en kvart. 
Jag tror att jag kan vara en på spåren men det återstår att ta reda på.
Det finns ju ett lätt sätt att göra det på men jag tycker det känns lite punschigt att scouta bra löpsteg från Volvon. Bekvämt, men punschigt.

I morgon ska jag faktiskt ta mig till ett löplabb och kolla upp ett par sjyssta mackor. Måste ju ha proffshjälp om jag nu ska tjockskubba en mil i september. 
Det ska jag.
Ett mål uppsatt.
Sigtuna stadslopp.
1 mil i den byn. Det är som att springa upp och ner för en stege i en timma ungefär.

Nej. 
Jag tar och kör runt bilen till parkeringen till att börja med. Låta middagen sjunka lite till.
Jag ber att få återkomma med resultat.

Stay strong!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: