Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Jahaja!

Kategori: Allmänt

Nu faller natten.

Nu faller bomberna.
Nu brinner barnen i hekatomberna.

Han skrev fel.
Det skulle ha varit katakomberna.
När man upplyste honom om misstaget svarade han med ett nonchalant, "Äsch! Man fattar vad jag menar".

Jag undrar ibland hur hans musik och texter skulle ha utvecklat sig om han hade orkat med oss en längre tid än den som gavs.
Det får vi aldrig svar på.

Precis som så mycket annat oförklarligt skit som individer tycker att de har rätt till.

Jag kan för mitt liv inte begripa vad som får en människa att tycka och tro den står över någon annan.

Hoppet är det sista som överger säger man.
Snart är det dags att fly till skogarna.

...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: