Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Vaffan, igen?

Kategori: Allmänt

Total hybris.
Jag hade ju glömt bort att jag knackade in några neorunor i morse. Det dök upp som en förnimmelse nu när jag såg att det stod torsdag redan bland rubrikerna. Torsdag två gånger. Inte bara samma vecka, utan även samma dag. Så det kan bli.
 
Inatt tror jag att de flesta i familjen sov bättre än på länge. Jag sov nog inte asbra eftersom jag håller på att somna till och från jobbet men, det kändes bra just under natten.
 
Lunchade med en god vän och diskuterade sommarens golferiplaner. Målet är satt och det ska uppnås innan hösten gör det mindre möjligt att lira.
Jag har utökat baginnehållet med en ny klubba också. Nu ska jag bli vän med sanden. Dessutom jobba hårt med järnen. Bli bättre på de låga. Mer konsekvent.
Det kommer bli en bra säsong. FRAMÅT FRAMÅT!
 
När jag kom hem från jobbet så fick jag sova en stund i soffan medans Leo kollade på Mora Träsk. Det var skönt. 
Sen fick jag ett vuxenryck och startade en maskin tvätt. Kände mig asduktig. Tyvärr så tar det ju inte slut där. Man måste ju vika all jävla tvätt som redan hänger på torkställningen för att sen ställa sig och hänga upp all den kalla, blöta tvätten som har legat och mognat i maskinen.
 
Nu äter årets föräldrar upp allt godis som finns i huset och kollar på Leilas supermat.
Kontraster ist krieg.
 
God Kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: