Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Lag dag

Kategori: Allmänt

Vuxenpoängen läggs till hela livet verkar det som.
Idag har jag ställt av riskokaren, betalat min första bärgningsräkning och dessutom pröjsat in skatten på traktorn.
Det räknar jag till tre poäng. Då har jag sammanlagt sju poäng tror jag.
 
Jag vill minnas att det fanns någon checklista på vuxenpoäng förut.
Hahahahaha! Jag hittade en site. http://vuxenpoang.se/vuxentest/
Pontius666, tack för dina svar!
Du fick 22 vuxenpoäng av 41 möjliga.
Bluff!
Max sju poäng.
 
Körkort  1
betalar räkningar 1
Klä på sig själv 1
 
Ja man kan nog hitta på en hel del.
Det vore ju bra om det fanns någon standardisering.
 
Idag är jag lite avis på Micke. Han har dratt till skogs igen. Det vill jag med göra.
Ut i skogen i några dagar och lajja runt. Liten eld och ett provisoriskt vindskydd.
Live the dream.
Fuck Trump.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: