Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Vuxenpoäng De Lux.

Kategori: Allmänt

Vilken jävla pärs.
 
Gymmat rygg biceps idag. Det var kul...
Känns mest som underarmarna fick jobba. Det är bra. Då kan jag bli castad som Karl Alfred och bli miljonär på mitt spenatimperium. Eller iofs.
Han knarkade ju ganska duktigt den där Karl.
En gyllene regel om man ska bli rik på droghandel är ju "Don´t get high on your own supply" liksom.
 
Dock var det inte K-A grejen som gjorde att jag utdelade fiktiva vuxenpoäng till mig själv. Nej.
Jag handlade lite med värdepapper förra året. Som en kul grej.
Inte alls lika kul när det kommer till att deklarera skiten så här ett år senare.
Nu har jag ju faktiskt klarat av det hela och belönat mig själv med en ruta choklad. En 150 grams ruta.
 
Just det. Jag fick typ sparken också.
Allt igenom en bra dag.
 
Typ sparken alltså. Inte på riktigt, men nästan på riktigt.
Bemanningsbranschen är komplicerad.
Jag vill inte vara kvar längre. I branschen alltså.
Inget värre än så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: