Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

I mänsklighetens vagga

Kategori: Allmänt

Jag har varit hos tatueraren Pete och tatuerat mig idag. Det gör man hos tatuerare. Tatuerar sig alltså.
 
Det var en ny upplevelse för mig.
Vi provade en ny teknik och jag måste säga att den fungerade långt över mina förväntningar.
 
Nu känns det däremot precis som efter alla andra gånger. Det svider och hugger som alla demoners eldgafflar i vaden.
Det blev en trivsam familjeutflykt. När vi väl var på plats. Vägen dit var väl kanske inte fullt så trivsam då det kom nederbörd i form av blött med kallt blött och det blåste rakt in i hjärnan.
Ilar liksm i pannloben på ett högst obehagligt sätt.
 
E blev glad för hon fick snurra på stolar och klappa Jackson litegrann(även om han råkade vara mer intresserad av att jucka på hennes arm) och J blev glad för att någon plågade mig och fick betalt för det, av mig.
 
Sen gick dom och det hände inte så mycket mer. 
 
Fyra timmar senare var jag på väg hem igen.
 
Nu är det kväll. Igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: