Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Salta pinnar och rödvin...

Kategori: Allmänt

Jag hade ett mentalt utkast förberett för detta inlägg. POFF!! BORTAAAAAA!
 
Det hade något att göra med att man inte kan kalla en homosexuell man för bög. Det är ju ett skällsord och inte ett adjektiv. Sen skulle jag kasta in några rader om Kimpa i Nordkorea och hur olämpligt det kan visa sig vara att driva med denna karikatyr av en människa med för stora skor.
 
Det kan även vara så att jag hade något riktigt jävla intelligent att säga om Kristdemokraterna, Djurgården och mesost också, men med största sannolikhet inte.
 
JAG VET!!! 
Jag ska tatuera mig på Lördag. Det kan vi ju prata om. Eller prata förresten. Min blog är ju lite som Nordkorea.
Jag skriver precis vad skit jag vill och ni bara följer som får. Följ den mäktige ledaren. FÖLJ SÄGER JAG!
EHHRRM!
 
Jo som sagt. Nålverk på lördag.
 
Hejs vejs.
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Hmm.... Du kan vara ett får!

    Just det här inlägget.... Gjorde..... Mig lite förvirrad!

    Så jag ställer en fråga istället, en fråga som du såå många gånger har ignorerat. Såååå,..,... När ska vi träna egentligen?
    Puss och kram

    2013-04-11 | 21:16:43

Kommentera inlägget här: