Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

2013!

Kategori: Allmänt

Inte var det väl alltför länge sedan man fick byta 12 mot 13 i årtalet?
Åren går, livet händer (än så länge) och allting utvecklas eller invecklas på ett eller annat sätt.
 
Året som har gått kommer jag inte ihåg så mycket av. Det har hänt lite saker. Både positivt och negativt kan jag tänka. Jag vet att jag har varit på några häftiga konserter. Jag har den äran att se en fantastisk liten flicka växa upp och bli äldre för varje sekund. Jag har tak över mitt huvud, mat på mitt bord och en familj som gör mig lycklig.
 
Det kommande året kommer att erbjuda helt nya utmaningar och sinnestämningar både arbetsmässigt och privat. Mycket kommer att hända och det jag vet nu är att det är positiva förändringar. Naturligtvis kan jag inte förutspå framtiden. Det kommer säkert bli en del skit som träffar fläkten även detta år men klacksparkar har jag gott om och är det något jag lärt mig av mitt liv och leverne hittills så är det att inte hänga upp sig på skit. Försök att se lätt på saker och ting som du inte har makt att ändra på så blir bekymmersmängden ofantligt mycket mindre. Kan man inte göra något åt saken borde man ju för sin egen mentala hälsas skull inte lägga ner någon energi i ärendet.
 
Hur som haver!
 
Jag vill med detta svamlande önska er mina vänner ett riktigt gott nytt år.
 
 
 

Kommentarer

  • Myrk Pärheimr säger:

    <3

    2014-01-03 | 18:27:38

Kommentera inlägget här: