Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Hej mitt vattenlåååås nu är jag här!

Kategori: Allmänt

Det finns få saker i världen som gör mig så illa till mods som att göra rent vattenlåset i badrummet.
Man skulle kunna säga att jag har min sanna nemesis en decimeter under handfatet. Ett plågoris som jag själv har plockat. Inte vilket sketet ris som helst är det heller. Nej, riktigt fint enbärsris flätat med nyponstam och naziwire. Ni vet sån där med rakblad på.
 
Själva isärplockningen är ju relativt enkel men stanken. Oohhh den stanken, som bara kan komma av sex månaders tvålrester, rakkräm, tandborstspott, halsrens och annat härligt.
Fy fan säger jag. Den kan närmast liknas vid smaken av surströmming. Ganska dött.
 
Så där satt jag. Nyduschad (smart att duscha innan man tacklar denna demon) i endast ett par basebollrandiga kalsonger och hulkade som en tonåring på luciavaka. Fy fan! Och varje gång jag ska sätta ihop fanskapet drabbas jag av totalt hjärnlås... Får nästan aldrig ihop det på första försöket. Det är som att segern och friskluft är så nära så det blir panik, hets och ja, hjärnlås men jag fick ihop det på andra svängen.
Seger!
Nu slipper jag väl förhoppningsvis att öppna denna, Pandoras ask på ett tag.
 
Hulkningarna sitter kvar i halsgropen.

Kommentarer

  • pappan säger:

    Klenmagad? Vardag för andra :-)

    2013-12-17 | 21:41:49

Kommentera inlägget här: