Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Lyd Order!

Kategori: Allmänt

Jahaja!
I går var det sån härn konsert igen.
Candlemass stod på scenen och spelade som husgudar på Debaser medis.
Mycket bra, mycket bra.
Att Torsten Flinck inte är någon brilliant person visste jag men att han har taktkänsla som en rostad emu på Borneo fick jag lära mig igår.
 
Vi åkte till Hökarängen och the Mighty Myrkheimers först. Alltid en bra start även om det var lite tryckt i början. Jag tror det hela släppte på tunnelbanan.
Två Öl på Revens etablissemang sen in mot huvudstadens kärna som ett gäng vilda tonåringar.
Väl inne så dracks det några öl och lyssnades på fantastic doom men framför allt så umgicks det med en drös härlig människor.
 Tack till alla inblandade för en bra kväll med glada nyllen.

Kommentarer

  • maja säger:

    Jag är ganska hundra på att jag är en av de härliga folken
    Mvh
    MAJA BLYGSAM

    2013-12-31 | 19:55:58

Kommentera inlägget här: