Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Tick tack tick tack ticke ticke tick tack.

Kategori: Allmänt

Jag startade precis upp min dator.
Den har börjat ticka. Ett väldigt svagt men nog så irriterande tickande.
Funderingarna börjar ta sig till om någon superhackerterrorist har tagit sig in i den när jag inte har varit hemma.
 
Superhackerterroristerna är ju så här i juletid speciellt ondskefulla har jag förstått. Lite som gårds/hustomtar som inte får sina kakor.
 
Kommer den att explodera eller är det någon form av mayansk kalender som räknar ner till den ultimata nedsläckningen? Har SÄPO kommit på mig med ett på tok för banalt liv och leverne och apterat den med länkar till sidor med konspirationsteorisidor så att dom kan storma in här i hemmets lugna med dragna automatkarbiner när jag sitter i min flanellpyjamas och tittar på piratavsnitt av Gilmore girls?
 
Frågorna är många.
 
Nu har den slutat ticka...

Kommentarer

  • Pappan säger:

    Hett tips! ta backup om du har några bilder / filer som du inte vill bli av med. Kan mycket väl vara hårddisken som börjar säga upp sig.

    2013-12-03 | 20:47:07

Kommentera inlägget här: