Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

VA!?

Kategori: Allmänt

Nä om man skulle ta å gnälla lite rå.
Jag har i och för sig inte så speciellt mycket att gnälla på just nu. Jobbet går bra, (kunde ju vara anställd på firman jag jobbar hos men men) jag har ju hälsan, (om man inte räknar med min fyra månaders on/off förkylning som får mig att tro att jag lider av något riktigt jävla illa) lönen suger inte helt, (tänk om man hade så man kunde spara till en kåk eller ett körkort eller en snickers iaf) och min familj är underbar. 
 
Har folk börjat med julhysterin ännu? Det verkar som årets trend är att baka så mycket juligheter att till och med Ernst sitter och skäms över sin skapelse i Kolsva.
Jag har inte bakat något. Inte ens snus. Jag har en app som gör det åt mig.
 
Det kan mycket väl vara världens dyraste och mest onödiga pryl. Stolt konsument.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: