Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Cap´n Buzzkill, Rev Lovejoy & His Royal Highness, Prince Charles.

Kategori: Allmänt

Vad har dessa tre gemensamt?
Jag har ingen som helst jävla aning så kom gärna med förslag.
 
Nördar är en folkgrupp som jag håller varmt om hjärtat. Jag vill gärna tro att jag själv är något av en nörd men sen tänker jag lite på det och inser att jag är inte ens i närheten av tillräckligt intresserad av någonting för att vara en. Jag hävdar ju att jag är en serienörd men jag läser inte actionserier såsom en regelrätt serienörd ska. Jag läser ju mina vuxna humorserier. Pondus, Arne Anka, Wumo, Carpe diem, Bitter, ja listan kan nästan göras oändlig. I alla fall typ tjugo stycken.
 
Komediserier på TV är ju en annan grej jag biter mig fast vid. Nu har jag ju visserligen inte riktigt tid med att sitta och sträcktitta på fem säsonger och fortfarande vara nöjd med min prestation då det finns livskamrat och barn med i bilden. Prioriteringarna blir ju av naturliga skäl lite annorlunda och jag är inte på något sätt missnöjd med det. Det visar sig att barnprogrammen i dag är bra mycket mer skruvade än klownen Manne och trasdockorna. Kolla bara på Larva till exempell. Hysteriskt askul liten animering.
Jag missar ingenting, jag utvidgar mitt studieområde.
 
Nu är det fan nog för den här gången. Jag har varit på mitt första gympass. Jag är inte gjord för sånt. Det gör ont.
 
P*

Kommentarer

  • Fia säger:

    Och ondare kommer det göra imorn, och ondast på torsdag ;)

    2013-02-12 | 23:29:54

Kommentera inlägget här: