Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Ett hjärta av gjutjärn!

Kategori: Allmänt

Nej det kommer inte handla något om vad som står i rubriken. Det gör det ju nästan aldrig.
 
Vad jag däremot tänker ta upp är mitt nuvarande tillstånd på Influensaskalan.
Jag är inte helt säker på att där jag nu befinner mig faktiskt har med influensan att göra eller om det är något nytt påhitt min kropp har tatt sig.
 
Det gör oerhört ont i huvudet. Verkligen ont. Precis innanför det sk pannbenet gör det ont. Jag tror att det är de främre bihålorna, De så kallade pannhålorna.
Helt galet är det.
Extra smärta känner jag när det är dags att avlägsna snor ur snorkranen. Detta grundar jag på att jag i detta tillfälle skapar ett undertryck i skallen som resulterar i tidigare nämnda "pannknack" samt ett evinnerligt lock för öronen som nu har börjat länka till ett dåligt överfyllnadsskydd i tårkanalerna.
 
Jag har kraftiga funderingar på att, med en liten borrsväng, dra två tunna hål in i ovan nämnda hålor för att på så vis minska detta undertryck och i och med detta göra min existens ofantligt mycket behagligare.
 
Frågor på detta??

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Jag har en fråga!... När tänker du bli frisk egentligen?
    Vi ska ju träna!

    2013-02-27 | 22:03:25
  • Alexandra säger:

    Dåligt med svar på den här sidan!

    Svar: Ja visst fan är det. Jag har ooont i bihålona och fetvadd i öronen.
    rdetnnsombryrsig.blogg.se

    2013-02-28 | 21:13:08

Kommentera inlägget här: