Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Inför influensan.

Kategori: Allmänt

Jag har varit i dödsriket på prao i en knapp vecka. Några dagar i alla fall.
 
I Fredags kände jag något som inte stod helt rätt till i halsen. Man kan säga att "det började som en skakning på nedre däck".
Jag drack några öl i företagets pub och for mot hemmet. 
 
Lördagen tedde sig som förväntat. Inga konstigheter där inte.
 
På Söndagens eftermiddag infann sig vad som närmast kan liknas vid en inblick i Nangijala. Jag kunde se och höra Skorpan och Jonathan rida ikapp i körsbärsdalen och desto närmre natten smög sig kände jag Kattlas brinnande andedräkt i min panna.
 
Så jag har alltså varit hemma den här veckan. (jag ska inställa mig på arbetsplatsen i morgon igen är tanken)
Man gör inte asmycket kreativt när man är hemma med döden som enda sällskap så jag har börjat titta på en riktig skitserie. Den är så jävla dålig så jag tänker inte ens tala om vilken det är för den förtjänar inte att nämnas i publika medium.
Jag har även... Nej det är nog allt. JJJOOOOOOOO!!! Jag har köpt en leksak.

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Såå döden är död nu?!
    Vad är det för leksak? En bil eller en docka?

    Svar: En picka!
    rdetnnsombryrsig.blogg.se

    2013-02-21 | 21:18:03

Kommentera inlägget här: