Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Smärta är övergående?

Kategori: Allmänt

Mina axlar har länge betett sig riktigt jävla illa emot mig. I flera flera år faktiskt.
Jag kan närmast beskriva känslan som om jag skulle ha ett knivblad rakt in i leden. Det gör liksom ont mitt inne i axeln. Ingen höjdare kan jag säga utan att ljuga alltför intensivt.
 
Jag har naturligtvis aldrig uppsökt en kvackare för denna åkomma då den kommer och går och med min vanliga känsla för asdålig tajming så kommer axlarna vara i topptrim när jag väl bokat en tid och får träffa yrkeshenen.
 
Vad kan då denna ohyggliga smärta grunda sig i undrar ni?!
Jo jag har mina teorier och hypoteser.
 
1. Jag är helt fantastiskt klent byggd och avsaknaden av muskulatur i axlarna har gjort att mina muskelfästen förtvinat pga inaktivitet.
 
2. Se punkt 1.
 
Hur lång tid ska det ta innan jag uppsöker en läkare för denna åkomma?
Jag vet inte, vet ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: