Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Fredfagsmys i all ära.

Kategori: Allmänt

Jag gjorde mig precis en grogg. Because I´m worth it! (jag kan inte skriva frasen på Franska och att larva med translate bara för att imponera på min lojala fanbase av en känns lite overkill)
 
Är det bra eller dåligt när parentesen är längre än det man egentligen vill säga? Blir parentesen huvudsyftet med meningen och i sådana fall, blir parentesen felaktigt använd?
Jag har ingen aning så jag låtsas som ingenting och fortsätter skriva om det jag tänkt skriva om från början. Alltså jag börjar inte från början igen, det vore ju att slösa på resurser. Jag menar att jag ska skriva om groggen. Igen.
 
Groggen jag precis gjorde består i det hela av Smirnoff vodka, Sourz apple, likör 43 och hallonsoda. I kombination med mitt tidigare intag av en överdos nässpray så får den ett mindre nedslag för bismaken av flytande alvedon. 
Jag kan dock med stolthet säga att jag har fått folk att ge mig dricks för mindre välsmakande drinkar. Tack fyllon i Norrort för eran fantastiskt dåliga koll och erat sviktande intresse för kvalitet. Finns inget lika okräset som en full förortsbo.
 
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Flytande Alvedon.... Du äter väl tabletter?!
    Eller har du svårt att svälja ?! ;)

    Svar: Jag har traumatiska minnen av flytande från barnsbenen. HUA!
    rdetnnsombryrsig.blogg.se

    2013-01-30 | 08:19:51

Kommentera inlägget här: