Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Holy Heckerölinjen!

Kategori: Allmänt

Bland reker som man eter med 1500 individer i en härlig ålder mellan 0-100 och ett lekland i skumgummi och någon form av kryssningsvärd som närmast kan liknas vid grabbarna i SunTrip-gänget har jag och familjen spenderat våran dag. 
Utmattningen är total.
 
På mina tidigare resor med Viking och Silja har det varit barnfritt och relativt vuxet.(inte beteendet men åldern) Jag har alltid blivit onödigt berusad och alltid lyckats hålla mig ur trubbel. (Jag springer snabbt när det gäller)
 
Idag har det varit en helt ny upplevelse på min ära. Skrikande barn som beter sig som många av Ulleråkers patienter och rullatorer och käppar i sådana antal att jag vid fler än ett tillfälle kände att jag nog var på PRO:s årliga bingoträff.
Jag har i alla fall haft en trevlig dag med min familj och fick en sillfrukost av rang. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: