Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Stressemester!

Kategori: Allmänt

Om ändå man vore ekonomiskt oberoende. Slippa känna den här totala stressen och ångesten så fort man inte befinner sig på arbetsplatsen.
 Jag är hela tiden stressad över att jag snart ska vara tillbaka. En vecka har gått av mina tre veckor semesterledighet. Jag skulle nog ha struntat i det här och arbetat istället.
Dessutom så står det på mina lönespecifikationer att jag bara har 7 dagar betald semester så i morgon måste jag väl börja igen om allt ska klaffa rent logiskt. Eller så tänder  jag bara eld på kontoret och säger att jag minsann hade 40 års betald semester och kräver att dom ska bevisa motsatsen. Förmodligen så har dom väl någon form av enhetsbackup på någon serverpark i ett bergrum i lycksele. Då måste jag samla mina totala datorkunskaper och försöka hacka mig in i centralsystemet och ... Nä just det. Jag behärskar inte mycket mer än google och inte ens det är jag särskilt bevandrad i.
Typiskt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: