Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Back by popular demand

Kategori: Allmänt

I all fall sa Fia att jag borde skriva mer och nu så jag gör väl det rå.
 
Vädret idag har ju varit strålande och fåglarna har kvittrat.
 
Jag skulle ju kunna skriva om min tragiska fosterhemsuppväxt med en "vårdare" som piskade mig blodig med tunna läderremmar och min tyska mormor som sövde mig med kloroform när inget annat funkade...
Det enda som är sant där är att jag har/hade en tysk mormor. en av världens mest fantastiska människor.
 
Media säljer ju lösnummer med CHOCK och SKANDAL och HORSYMBOL, så varför kan inte jag?
Ja kanske inte horsymbol men ni/du hajjar.
 
På aen helt annan punkt så har jag läst Fredrik "needy for attention" Backman´s bok "en man som heter Ove" och det kan vara det bästa jag har läst sen "Barnens bibel i lågstadiet. Asså jag menar lixom ba KÖP den asså!
 
Nej men på rikigt. Den faktiskt jättebra. Jättebra, verkligen! Läs den. På riktigt.
 
Ni/du som läst den här skitbloggen förut vet ju att jag gillar människan (Fredrik alltså) så... Ja.
 
Men vädret ska tydligen bli asdåligt från i morgon såatteee!!
 
Hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: