Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Dtknjntvrsnt! Eller?

Kategori: Allmänt

Fick precis veta att min största musikhjälte håller på att åldras. Detta kan väl ändå inte vara möjligt?
Han ska tydligen ha ställt in två konserter nyligen på grund av en blodkärlsbristning... Känns inte alls bra.
 
Jag har inte ätit någon glass idag. Inte än jallafall. E proklamerade att hon minsann hade fått en glass redan. FÖRE MATEN! Sjukt jävla orättvist. Jag får aldrig glass före maten. Om jag inte smygköper en på Pressbyrån och goffar som svenska bulimikerförbundet på årsmöte mellan tåget och hemmet. Det gör jag nästan aldrig. På riktigt faktiskt. Nästan aldrig.
 
Jag tog ganska nyligen en dusch. Ganska nyligen som för ungefär femton minuter sedan, inte i fjol asså. Bara så vi är på samma sida om nyligen. Att duscha när det är 654875 grader varmt utomhus känns lite som ett slöseri med färskvatten tycker jag. Man paltar ju igen direkt efter utträde ur kakelbaren. Helt meningslöst. Ja, förutom att man slipper stinka gammalt ensilage då. Det får man väl räkna som en viss fördel. 
 
För att knyta an lite till tidigare inlägg så vill jag stolt meddela att jag fortfarande har brännande smärtor i foten och har än så länge lyckats hålla  mig ifrån någon form av läkarmottagning.
 
Fortfarande nikotinfri. Efter tre dagar. Igen.
 
I´m the worlds greatest!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: