Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Tomma hot.

Kategori: Allmänt

Hej igen. 
Det kommer inga tomma hot. Jag ville bara få din uppmärksamhet.
Sitter här och har ingenting att komma med i vanlig oordning. (Ja det ska stå oordning) Jag har börjat köpa vinylskivor igen. Den här gången ska jag nog inte låta hela samlingen stå i vardagsrumsfönstret en hel sommar. Skivorna dög utmärkt som torrsurfing för vägglössen men absolut inte till att spela. Det finns inga pickuptyngder på jorden som kan få nålen att ligga kvar på dom vågmönstren.
Hittills har jag samlat på mig 8-9 skivor. Det är inte så lätt att hålla räkningen på mängderna.
Problemet jag nu tvingas stirra i vitögat är att musikmaskinen jag införskaffade för att spela ovanstående alster har så urpissigt ljud så jag måste nog skaffa mig en rejäl förstärkare och ett par synerligen fläskiga högtalare. Detta kostar oundvikligen en hel jävla hög med pengar som jag för tillfället inte har så jag får väl vänta i några månader och kanske spara lite slantar istället för att köpa skivor för dom...
 
Jag börjar känna mig lite som Major Major Major i Joseph Hellers fantastiska krigsskildring.
 
I morgon ska jag nog tatuera mig lite igen. Det blir roligt. Tror jag. Jag hoppas det. Den här gången är både jag och F lite mer och bättre förberedda än sist. Sen ska jag till Hökarängen. Det kanske jag berättar om i morgon. Kanske.
 
Det här kan vara tidernas sämsta blogginlägg. 
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Jag gillar allt du skriver!... Men det kanske säger mer om mig än om dig :D

    2013-06-14 | 22:58:50

Kommentera inlägget här: