Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Fan vad jag hatar det här!

Kategori: Allmänt

Det borde fan vara något som är lättbotat. Hur jävla svårt kan det vara att fixa något som bara tar bort magkatarr?
Finns säkert redan. Precis som HIV medicinen men de jävlarna håller det hemligt. 
 
Sjukt orättvist tycker jag. 
Jag skulle gärna pröjsa ett par tuss för att bli av med skiten. Den har liksom plågat mig länge nog nu tycker jag. Någon jävla måtta  får det väl ändå vara. 
 
Jag vet. Man ska inte klaga över små bagateller. Det finns dem som lever med grav skolios som inte gnäller ens en tiondel av vad jag gör men det här handlar ju faktiskt inte om folk med grav skolios. Inte ens dem med en lätt krökning. Det handlar om mig och min jävla magkatarr. 
Det får faktiskt vara nog nu.
 
I övrigt mår jag bra och är nöjd med livet.
33, småfet och glömsk.
 
 
 

Kommentarer

  • Max säger:

    Du får puta med munnen när du tar självporträtt.

    2013-03-29 | 21:20:22

Kommentera inlägget här: