Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

JAG ÄR EN MAN!

Kategori: Allmänt

Jag vill gärna tro att jag är ganska manlig.
Hårig som en halvapa, ganska långt skägg och lagom med gråa hår.
Precis så där härligt Ernst Kirchsteiger manlig.
Kom hem från jobbet till en fantastisk sushifrossa som den dynamiska duon J och E11 hade ordnat.
 
Ta hem jaktbyte till familjen VS Pontus 1-0
 
Jag hade verkligen ingen lust att gå till gymmet när jag satt och halvsov i fåtöljen efter maten så jag tvingade iväg mig själv för en timmas självplågeri, då jag av någon märklig anledning blivit väldigt rund på mitten.
 
Fåfänga VS Pontus 1-0
 
Kommer hem och ska ta en dusch när jag inser att vattenlåset i badrummet, som jag har sagt sedan i Måndags att jag ska rensa, fortfarande inte magiskt har rensat sig själv. Så jag sätter mig på E11:as handfatspall och påbörjar demontering och rengöring av ovanstående låsanordning. Naken naturligtvis då logikern i mig resonerar att ska du ändå smutsa ner dig och sedan duscha så kan du lika gärna vara naken när du smutsar ner dig.
När jag efter en 30 minuter har monterat ihop det där förbannade vattenlåset två ggr med resultatet att det läcker än mer gång nummer två känns det ganska dumt att sitta där naken på en plastpall klockan nio en Torsdagskväll.
Nu ger jag snart upp och ber min överlägset bättre flickvän bara skruva ihop skiten så jag får ta min dusch och en kopp kvällste.
Lyckas efter viss eftertanke montera ihop låset utan läckage och trasiga delar med endast ett skadat mansego att leva med.
 
Vattenlåset VS Pontus 2-0
 
Jag har förlorat kampen mot mitt manliga ego med 4-0 hittills i kväll.
 
Jag har iaf en testikel mer än vad Hitler hade. Sådeså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: