Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Jag är så jävla normal!

Kategori: Allmänt

Vi sitter i soffan och dumglor på televisionsapparaten. Programmet som precis har avnjutits är Ullared.
 
Jag funderar mycket över människor och hur alla är olika till beteende och hur olika folks moraliska värderingar är.
Jag har kommit fram till att jag som rubriken antyder är normal. Normal, fast på ett bra sätt. Inte på ett Ullared sätt.
Där verkar normen vara kraftigt överviktig med usel klädsmak och tvivelaktig mentalitet.
 
Nu tänker ni återigen att han den där jävla Pontus vet ju för fan ingenting och vem fan är han att säga vad som är normalt och inte och ni har helt rätt. Såklart.
Jag har väl ingen som helst aning om vad som är normalt.
 
Jag tänker av någon märklig anledning på en bild jag såg i kamratposten när jag gick i femman. En bild av en hel mängd med snoppar i en massa olika former där snopparna gnäller på hur de ser ut. en är för tjock, en är för kort, en är för sned osv. En av dessa snoppar säger -Jag är helt normal. och de andra snopparna  säger -Hur vet du det?
Vad jag vill ha sagt med det är är att vi är alla lite skeva snoppar...Tror jag.
 
Det här blev märkligt.
 
Trevlig Fredag
 

Kommentarer

  • Erika säger:

    Hahahaha

    Jag gillar liknelsen :) och jag håller med dig. Vi är nog alla en gnutta udda.

    2013-03-15 | 20:40:12
    Bloggadress: http://moggika.blogg.se

Kommentera inlägget här: