Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Jag vill ju bara bli som Backman.

Kategori: Allmänt

Inte psykiskt. Han verkar ha det svårt. Inte skjuten heller. Jag har hört att det ska göra asont och medföra potentiell livsfara.
Nej rolig som fan och ha många läsare. Inte mer än så liksom.
Jag försöker ju skriva som han, typ. Fast på ett eget sätt liksom.
Men det här med att skriva roligt är ju inte alltid så jävla ... Roligt.
Hen ska ju inte fundera så mycket på vad det är man skriver. Liksom.
 
Idag har jag stöttat konsten.
Jag tycker sånt är viktigt. Plus att jag fick ju en gratis tatuering och ett studiebesök i Stockholm.
 
Jag är inte så mycket för Stockholm. Det är lite för mycket snabba människor för min smak. Alla är ständigt på väg någonstans.
På sommaren är det bättre. Då är det lite mer haschigt tempo och folk är generellt sett mysigare. Mer kärlek i luften så att säga. Jag tror det har å göra med uteserveringarna. 
Människor gillar liksom att titta på andra människor. I Stockholm iaf. Jag är ju inte så berest så jag vet hur det ter sig i till exempel Åtvidaberg men jag tar för givet att det ligger till på ungefär samma sätt.
 
Det är snooker på tv:n. Det finns inte många jag känner som gillar att titta på snooker, eller curling för den delen. Det ska antingen vara fotboll, ishockey eller F-1. Pilbågsskytte är också underrepresenterat.
Märkligt.
 
Jag undrar när jag ska kunna prova min pistol.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: