Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

2 DA WINDOW 2 DA WALL!

Kategori: Allmänt

Ett rätt mer än igår. 67 av 70 och mindre tittande i bokarne. På det hela taget lite mer nöjd än i går och så känner han sig inte fullt lika sjuk och ynklig idag heller. Vilken jävla vinst!
 
Har jag sagt att jag har en "ny" stärejo? Den är fin och låter bra. I dag har jag lyssnat på Deep Purple, Jethro Tull och en halv Candlemass-skiva. Jag blir glad av det. Fin och harmonisk som en karp.
 
Jo det här fenomenet med pinsamhetstv. Varför är vi i Sverige experter på situationskomik som gör skämskuddar till en nödvändighet? Jag begriper verkligen inte behovet. Jag är inget fan alls. Lika lite som jag roas av dolda kameran tycker jag det är kul när människor gör bort sig själva med pinsamheter i kulturkrockar eller eller missförstånd.
Tacka vet jag lyteskomik.
Papphammar på rullskridskor eller varför inte ett hederligt gammalt trampapåkrattan. Hysteriskt roligt.
 
Universum är en atom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: