Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Amenvaffaan!

Kategori: Allmänt

Varför kan inte jag få vara sjuk när resten av familjen är det? Nä här sja man minsann vara speciell och utanför och sitta och vara sjuk och jävlig helt ensam. Tur är ju att jag kan tvinga i mig lite piller och kan arbeta så jag slipper karensdagen i morgon och får vila hela långa, härliga påskhelgen. så jag kan vara überfantastische på tisdag igen. #vågavägrasjukdagar #alltidfrisk #hashtag #yolo #vadfanärdetsomhänder #vembestämdeattfyrkantskulleblihashtag?
 
Som om det inte räcker med rinnande och täppt näsa (ja på samma gång). svidande ögon och kliande gom. Man ska dessutom begåvas med blåsor på tungan och svidande öron. Det är fan till och vara mansförkyld.
 
Tjejerna är i alla fall tillbaks till vardagen. 
 
Mallisferien närmar sig med stormsteg och det börjar bli dags att planera lite packning. Jag tänker mig flipflop, speedos och snorkel. Alternativt acapulcoskjorta, khakishorts och tysktofflor med tubsockor uppdragna till knäna.
That´s it. Sen ska jag sitta med mitt taxfreebalkongpaket (gin, tonic och jordnötter) poolside i en hel jävla vecka och inte bli ett dugg brunare. Eller så blir det kokosolja och våldspressa i solen så jag ser ut som en flottig köttbulle när vi kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: