Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Bollhav och chokladkiosk!?

Kategori: Allmänt

Tv-reklam är för rolig.
 
Eftersom jag inte riktigt är på det klara med vad jag avhandlade tidigare i dag så får det väl bli något om... Ja!
 
Jag har aldrig i hela mitt 34 åriga liv varit i Tyresö. (I eller på? Det är väl en ö?) I morgon ska bli min första gång. Det är lite pirrigt faktiskt. Vad kommer finnas? Det är ju helt andra breddgrader än vad jag är van vid. Har dom palmer och elefanter där eller är det så långt söderut så det bli pingvinsafari? Jag har ingen aning. Spännande ska det bli hur som helst.
Vi ska träffa E's moster och kusin. Eventuellt kanske morfar också.
Total restid cirka 3 timmar...  Fuck yeah!
Vi är dom enda som bor på norra sidan av den delen av familjen. Vi har skitlångt till alla. 
Det ska bli jätteskönt att bli vuxen. Hoppas det sker snart. 
I Maj och Juni ska jag lägga mycket krut och kosing på det där förbannade körkortet. Måste boka lite riskgejer och några fler lektioner. Jobbet får faktiskt ta och komma i fjärde hand nu.
 
Först och främst har jag två veckor som Stf lageransvarig och efter det en veckas "avslappning" på en ö i medelhavet där jag ska försöka att inte göra av med allt för jävla mycket pengar så jag har råd att lägga mer på viktiga saker i hemlivet.
Vi behöver en ny byrå till E.
Ett till rum skulle vara väldigt bra.
Jag ska börja skissa på magiska förvaringsmöjligheter. Det kommer att behövas 250 liter osynlighetsfärg och en handgranat. Kanske två. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: