Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Clooney

Kategori: Allmänt

Så jag har väl kanske skaffat en till kamera för en billig peng och handlat tre skivor. Nu blir det inget mer den här månaden. Alla slantar går till finfin diné på en ö i Medelhavet, och ett balkongpaket från tax-free förstås.
 
Sombreros förresten. Vilken jävla uppfinning. Nu menar jag naturligtvis Estrellasnacksen. Även om hattarna är hyggligt fräna dom också. Tänk om man kunde sitta med en Sombrero på sig där hela hattens kant(?) var fylld med sombrerosnacks och bara vara jävligt Mexarcool. En Fläskig Fu-manchu och en tillbringare frozen margeritta ba! Svårt att va tuffare tror jag.
 
Jag har beställt en Hawaiiskjorta till semestern. Det fanns inga Acapulcoskjortor. Den heter George Clooney... nu måste jag ha en hatt. Hej H&M!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: