Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Den kollektiva trafiken.

Kategori: Allmänt

Finns det någon som på riktigt gillar att åka kollektivt, eller gör man det endast för att man försatt sig i den situationen självmant?
Jag gillar inte att åka kollektivt.
Jag skulle till och med kunna sträcka mig till att påstå att jag avskyr det.
Det är verkligen ett nödvändigt ont i min vardag och jag vet att det inte kommer ändra sig när jag lyckas med körkortet heller eftersom jag är snål. Jag kommer aldrig under ett reskonto på 780:-/mån med bil. Helt omöjligt.

Igår kände jag mig frisk. Det gör jag inte idag.
När vi kommer hem (vi sitter på pendeln, tjofuckingho) blir det överdos av vitamintillskott och honungsté. Jag har ju överdrivet ansvar de kommande veckorna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: