Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Korsfästelsen!

Kategori: Allmänt

Jag tänkte köra ett fett bibelcitat och fördöma hela mänskligheten till eviga eldar men jag orkade inte leta så länge så länge såååå. Lek inte med elden. Då kissar ni på er helt enkelt.
 
Jag höll nästan totalt på att glömma bort bloggeriet idag. Hur fan hade det sett ut? Tokigheter!
 
Vi har ätit så mycket mat så jag har lite svårt att se. Dessutom har jag uptäckt att mitt lazy eye börjar bli lazy på riktigt. Jag känner liksom att det ena ögat är bra mycket hängigare än det andra. Jag är som en halv Droopy. En halv Droopy med sned nacke. 
Alla mina självavbildningar ser helt cheva ut. Jag tror det är dags för sträckbänken eller stryk med däckjärn. Det ena utesluter naturligtvis inte det andra.
 
Fan det står c.a. 85764 Kg lösgodis i en säck på bordet bredvid mig också... Gud testar mig.
Han kommer misslyckas kapitalt. Jag tänker eftersom han är i allt så är han i mig och i och med att jag tänker misslyckas kommer ju indirekt Gud misslyckas och när Gud misslyckas... Well. Alla har väl sett Dogma?
 
Jag skulle ha ändrat i rubriken också. Korsfästelsen firade man ju igår. Idag var det väl back to business as usual? Lärjungarna fortsatte sälja dadlar och vin till romerska överheten och piskförsäljarna hade flyttat bort från processionsvägen. Bort emot farmlandet där man hade andra användningsområden för piskorna.
Kan jag tro...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: