Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Lejt najt.

Kategori: Allmänt

Det är något i kläm.
När jag sitter på min vanliga plats i soffhörnet har det börja klia märkligt i högra lilltån. Efter ett litet tag så känns det som om benet precis håller på att somna.
Jag har provat att byta ställning men det har ingen som helst effekt. Jag har börjat överväga amputering. Det känns som nästa logiska steg. Man kan ju inte gå omkring med ett kittel i foten som en annan tokfrans. Nej en liten bensåg och en sifon full med lustgas ba. Snabbt och enkelt. 
Då slipper jag dessutom min nojja att hälsenan ska gå av. Fixat redan.
Jag har inte kommit på något användningsområde för benet i sin nuvarande position som jag inte skulle klara mig utan. Däremot kan jag komma på flera bra sätt att nyttja det i kapat läge.
Vad sägs om att tillverka en galge eller två till exempel?
Jag kan ju göra ett ganska fräsigt askfat av knäskålen. 
 
Jag har visserligen lovat min vän Fredrik att han ska få ha benet som övningsobjekt vid sin tatueringsträning så jag kanske måste balsamera det på något sätt så han fortfarande kan använda det. 
Då kan ju jag ta tillbaka benet när han är klar med det. Det blir ju hur bra som helst. Ett helt ben tatuerat utan att känna någon som helst smärta.
Det blir ju nobelpris det här.
 
Nu ska jag bara uppfinna något som gör mig helt sinnesjukt rik.
Man kan inte leva så länge på ett nobelpris.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: