Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Nämen igen!

Kategori: Allmänt

Andra inlägget på kort tid. Jag hoppas verkligen inte att det bli en vana.
Det kommer det inte bli. Jag är helt tom i huvudet igen.
 
Nu känns det så där igen att jag sitter här och "måste" skriva något eftersom jag har sagt att jag ska göra det. Hm.
Jag skapar dålig stämning inom jaget. Inte en alltigenom jättebra egenskap.
 
På tv är det två Svenska fruntimmer i 40-års åldern som ska vara med i en Amerikansk skönhetstävling. Jag vet inte riktigt varför jag tittar på det här. Det får mig att må fysiskt illa och önska att tiden gärna får gå lite snabbare så jag snart kan gå och lägga mig.
 
Kan dom inte jaga skallerorm i öknen istället? Äh fy fan! Det här blir inte bättre. Nu måste jag snart börja knyta snaran.
Fan att det nya Vikings-avsnittet inte släpps förrän i morgon.
Det måste finnas något annat än det här.
 
Ouf! Äntligen över. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: