Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

NEJ!

Kategori: Allmänt

Jag kände mig lite bättre redan igår så i morse var det dags.
Snörade på mig löparsulorna och gick sta mot spåret. Det gick inte fort. Det gick inte hela vägen och jag var lite irriterad i någon sekund. Sekunden gick över och irritationen med den. Jag får leva med insikten att jag inte är någon tävlingsmänniska och aldrig kommer ha samma vilja och driv som en tävlingsmänniska men, det kommer att bli bättre och bättre. Jag kommer att bli bättre och bättre. I allt jag tar mig för och fortsätter att sysselsätta mig med kommer jag bara att kunna bli bättre i så när jag dör kommer jag att vara den mest ultimata Pontus Arthursson som någonsin har gått på/i den här planeten. (återigen en liten återspegling till att jag är mitt eget kosmos, jag tänker inte släppa hippieskiten helt)
 
Jag och superJ har varit på en solskenspromenad i värmen och avslutat med en sushilunch. Nu ska jag chilla i soffan med ett gäng dvärgar, en hobbit, några trollkarlar, en uppsjö alver och miljarder jävla orcher. What would Jeebus do?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: