Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

pendelblogg

Kategori: Allmänt

Ett försök till stavfelsfri pendelblogg denna fuktiga, grå onsdagsmorgon. För visst är det väl onsdag?

Det är sällan någon sätter sig bredvid mig på tåget. Kan det bero på luvtröjan? Den är ju ganska skrämmande med sig blå färg, dragkedja och allt. Det kan ju knappast vara skinnjackan. Alla har ju skinnjackor nuförtiden. Det är lite som med tatueringar nu för tiden. Förr var det ju bara "bad boys" som hade skinnkläder. En tanke är att skägget skulle skrämma folk men det tvivlar jag på. Skägget har ju en mysfaktor på 10 av 10. Ja, inte om man frågar J förstås. I bland tror jag att jag luktar när jag sitter här men jag tvättar mig ju regelbundet och använder mig av både tandkräm och doftvatten? Det måste vara för att jag har en stark aura och personlighet som folk inte riktigt törs komma nära. Pondusen är helt enkelt ohanterbar.
Så är det naturligtvis.

Nästa! Rotebro.

Kommentarer

  • Det skulle du bra gärna vilja veta va! säger:

    Jag skulle lätt sätta mig bredvid dig på tåget! Nu åker jag ju inte tåg så det kanske är därför jag vågar skriva så.
    Puss och kram

    2014-04-09 | 22:40:41

Kommentera inlägget här: