Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Rapport från ett överskåp

Kategori: Allmänt

Hej!
Mitt namn är Egon och jag är en surdeg.
HEEEEEEJ EEGOON!
 
Min nystartade kultur Egon frodas i skåpet ovanför skafferiet men jag har kommit till ett hinder i min framfart.
Vad fan gör jag nu då?
Egon bubblar och lajjar på där i sin för ändamålet specialinköpta Italienska glasburk och jag har lite frågor som jag tycker att någon som läser det här skräpet borde kunna svara på.
Jag menar det kan ju inte bara vara jag av ALLA MINA LÄSARE som har en egen kultur. Det skulle ju i sådana fall göra att jag stod utanför det normala i samhället...
 
Jo! I och med att Egon har börjat avge en härlig doft av trälim uppe i sin glasburk undrar jag om det innebär en explosionsrisk att stänga locket  eller om jag kan göra det utan att vakna upp med SÄPO i köket. Någon som vet?
Jag har stängt locket eftersom jag är nyfiken men det kommer inte dröja jättelänge innan jag lättar på det igen. Törs fan annat.
 
Ge mig ett svar kära surdegsnördar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: