Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Skapande!

Kategori: Allmänt

I dag inleder jag eder i en ny kultur.
Eller ja, stulen kultur då om man ska vara petig. Men jag betalade faktiskt för den. Jag har kvitto och allt.
Jag, the ultimate hipster, har gett mig på att starta en deg. Inte vilken deg som helst, utan en surdeg. Den ska få heta Egon när den har visat sig fungera. Egon är ett passande namn på en surdeg tycker jag.
 
Jag råkade precis vinna i ett parti Svarte Petter. E är överväldigad med lycka. Hon ligger och skriker att hon alltid får svarte petter. Detta trots att jag vet att vi endast har spelat två gånger tidigare och är ganska säker på att det är jag som slutat med kattfan i näven. 
 
Det blir en fantastisk dag. Solsken, surdeg, hundpromenad.
EMBRACE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: