Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Stalkers talkers walkers

Kategori: Allmänt

Det har kommit till min kännedom att jag har en stalker. Än så länge inte någon läskig typ utan mer en sneaker peaker tror jag.
Vad är skillnaden mellan en "hemlig beundrare" och en stalker egentligen? Är det när man känner sig ofredad och kanske till och med lite kränkt i vardagen?
 
Jag är nyfiken. Tänkte att jag skulle stalka min stalker. Det kan bli lite svårt eftersom jag inte har en aning om vem det är. Jag försökte vara lite hackig av mig men när de enklaste IP-spårningssajterna talade om att min stalker antagligen satt i Danmark gav jag upp den tanken. Jag är mer rackig än hackig helt enkelt.
Kan inte komma på någon jag känner som befinner sig i Danmark. Några runt om, definitivt men inte i landet.
Det ska fan inte vara lätt att leka Magnum. Verkar som att det krävs mer än en fräsig mustasch.
 
Nu hade ju visserligen Magnum tillgång till både helikopter, Ferrari och minst ett par anskrämligt tajta kakishorts. Jag kommer aldrig bli så cool så jag kan rocka ett par sådana. Finns inte!
 
Jag kommer bli mer som Columbo, eller Poirot. Nej! Nu vet jag. Inspector Jacques Clouseau! Där har vi den. Karaktärernas karaktär.
I slutändan blir det väl Matlock...
 
Nu är det kvällsté och ett avsnitt QI tror jag.
 
Egon har stått med lock hela natten utan att explodera. Jag matade honom tidigare idag. I morgon ska den första degen sättas. SÅ JÄVLA SPÄNNANDE!
 
Typ!

Kommentarer

  • Maja säger:

    Mäh.. jag har massor av kompisar i Danmark på min blogg och jag länkar ju till dig.. det är väl någon av dem ;-)

    Svar: Scary!
    rdetnnsombryrsig.blogg.se

    2014-04-11 | 09:55:39
    Bloggadress: http://dukanadressen.se

Kommentera inlägget här: