Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Vaffö gör ho på detta viset?

Kategori: Allmänt

Tjejerna i mitt liv frågar mig varför den ena är knäppare än den andra. Som om jag skulle veta. Jag vet ju inte ens vad det är för fel på mig.
 
På tv just nu är det Lotta Engberg som vrider sig likt tuggummi i en rumba. Galenskap.
 
Enya skulle ha gått på kalas i kväll men hon har någon sjuka i kroppen som vi inte verkar få bukt med. På kalaset skulle det vara texmex-tema med tacos och piñata. Kanske till och med en och annan margeritha, vem vet.
Nu missade hon ju tyvärr det eftersom hon inte kunde gå i morse p.g.a. enorm värk i benen. Men...
Vi är ju årets föräldrar, alla kategorier, alla år så det är klart vi slänger ihop den sedvanliga tacomiddagen och toppar med en alldeles egen piñata som vi råkade ha liggandes här hemma. Så jävla bra människor!
 
Nu ska jag ära en vän!
 
Pär Myrkheimer har födelsedag i dag. Hela dagen faktiskt. 
Pär Myrkheimer är en de mest sympatiska människor jag vet.
Även fast vi inte är svinbundis och ganska nyligen (tid är relativt) har stiftat vår bekantskap så har Pär tagit sig tid och orka att försöka lära känna människan som är jag.
Det tycker jag är oerhört värdigt och jag är evigt tacksam för detta. Så Pär!
 
Ett JÄTTESTORT GRATTIS på din födelsedag/kväll.
Hoppas den blir oförglömlig. Det är du mer än värd.
Puss och kram.
 
Jag köpte lösgodis idag. Kan ha överdrivit en smula.
148:- och jag lyckades inte riktigt få ihop påsen.
Shit happens.
 
I morgon ska jag och E ut och valla mammas grisdrake. Det var länge sedan nu. Jag saknar honom ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: