Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Värsta fighten

Kategori: Allmänt

Vi tittar på Gladiatorerna. E har kommit att bli ett stort fan. Än så länge är hon på utmanarnas sida men jag tror att hon imponeras av "Bullet". Snart kommer hon garanterat gå över och börja hejja på gladiatorerna. 
Jag är ju på tjenisnivå med "Phoenix", men E låter sig inte riktigt imponeras av honom när vi träffats på byn. Det kanske kommer.
 
Undrar med hur mycket man skulle kunna komprimera sändningstiden för ett sånt program som Gladiatorerna, eller fångarna på fortet för den delen?
 
Förut, när Hans och Agneta styrde showen, så fanns det en bana när Gladiatorn stod längst fram, högst upp på någon form av podie med ett maskingevär som sköt tennisbollar ner på utmanaren som i sin tur hade tre chanser på sig (tror jag) att via en bana med anhalter skjuta prick på bjässen. Varför tar man bort något så genialt och låter attackboll vara kvar? Dumheter!
 
Nu håller mamman på att natta dottern för fulla muggen och strax börjar tävlingen om vem av oss vuxna som går och lägger sig sist. Jag brukar allt som oftast förlora men nu är det ju faktiskt lördag så jag ska nog se om jag inte orkar hålla mig uppe till 23:00. 
Det har liksom blivit att jag tittar på klockan och tycker att -22:15, ough! Nu blir det jobbigt i morgon bitti.
 
På televisionsapparaten denna afton är det Plura som står och kokar käk med Nina Persson och någon annan flådig jeppe som jag förmodligen borde veta vad han heter. Det gör jag inte.
Oh! Titiyo är visst med. Henne gillar jag.
 
Näe. Lite Dream Evil och en kopp té kanske!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: