Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Jag hade en gång en plan

Kategori: Allmänt

Ofta när jag börjar skriva ett stycke så har jag ingen aning om vad det ska handla om. Huruvida det ska vara allvarsamt eller fyllt med dålig humor och/eller fashistreferenser. Jag vet inte om det märks att det mesta är planlöst omkringdriv i ordbajsarens underbara kosmos och ska jag vara helt ärlig så skiter jag lite i det också.
Jag tycker det är roligt att skriva. Det är ännu roligare om någon läser och det verkar ju som att det finns en som faktiskt gör det och idag tänkte jag tillägna inlägget till den personen.
 
Vänner! Möt Micke Brodd.
 
Micke är en fantastisk människa.
Han är en av de argaste människor jag känner. 
Han har ett hat som är djupare än Marianergraven för vissa politiker och en enorm förkärlek för flismaskiner och hängmattor.
Han är en väldigt bra vän som talar sanning i alla lägen.
Han har en musiksmak som inte går av för ishackor i händerna på psykotiska skådespelerskor och han har sist men inte minst en underbar familj.
 
Os-invigningen var väl flashig va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: