Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Jämnt skägg!

Kategori: Allmänt

Idag bestämde jag mig.
Nu är det faktiskt dags att skaffa sig ett gediget och snyggt helskägg med ståtliga mustascher och välansat, mjukt, långt skägg.
 
Jag har beställt en kombinerad mustaschkam och skäggborste. En skäggolja som ska göra mitt skägg mjukt och härligt och av någon anledning fick det bli fyra stycken doftblock av cederträ som kommer att hamna i mina byrålådor tror jag bestämt. Det väldigt gediget och snyggmanligt tycker jag. Hoppas dom luktar gott. Tänk om det kommer stinka sågverk. Blött sågspån liksom. Ingen hit.
 
Skäggoljan skulle vara så jävla übermanlig så självaste Tsar Alexander III skulle bralla på sig av stolthet. "Med inslag av ek och tobak" stog det i artikelbeskrivningen. Det är nästan så det är dags att skaffa en kristallkaraff, ett runt ekbord och en fläskig öronlappsfåtölj med tillhörande golvlampa.
 
Det finns så många sköna snubbar med ståtliga skägg och jag har faktiskt möjligheten att också skaffa mig ett så nu kör vi.
 
Keep the beardos alive!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: