Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Morgonmustasch

Kategori: Allmänt

Ibland händer det att han vaknar med en trubbig mustasch och med skägget i en dreadlock längs med kinden. Många kan tycka att det är dags att ansa bort en decimeter eller två vid detta tillfälle men dom har fel.
 
Jag har kommit att lära mig att detta fenomen är exakt samma som ett härligt "bedhead" eller "knullrufs" som det har kallats i Sverige. Detta är en indikation på en oerhört bra nattsömn.
Vaknar man med en morgonmustasch så kommer dagen bli helt GRRRREEEEAAAAAT! Oavsett vad man tar för sig.
 
Idag ska jag till exempel damsuga. Det kommer bli den bästa dammsugningen. Vi ska bära ut grejer i förrådet, kommer gå hur bra som helst. Vi ska se till så att E städar sitt rum. Hon kommer inte ens protestera...
Hon har ju fyllt sex år nu så hon är ju nästan vuxen och resonerar precis som vi gör...
Jag ska läsa minst fem kapitel i A-K. (läste två igår innan jag tappade boken i pannan)
 
Nu är det kaffe i koppen och OS på tv.
 

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hahaha, hon är nästan vuxen när det passar sig :D
    Städa-rummetvuxen kommer hon aaaaaaldrig bli, om hon inte blir gravt mutad. Takes one to know one.

    2014-02-22 | 11:25:59

Kommentera inlägget här: