Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

OS = Okynnes Svulla

Kategori: Allmänt

Choklad och banantårta dekorerad med ahlgrens bilar och hallonbåtar, växelvis intag av kanel och vaniljbullar, ballerina, singoalla och vanilj-jätten. Denna ensamble sköljes med fördel ner med tre till fyra koppar bryggkaffe.
Jo jag åt en skål majsflingor med nyponsoppa till frukost och kryddiga köttfärsrullar med pommes till middag och nu har jag tryckt en minidaimstrut och ska strax bälga ett caféstort glas med te.
 
Jag jobbar efter ätalltsomfinns dieten. Ät allt och mycket av det!
 
Till mitt försvar hade vi födelsedagsfika för E11:an och om inte det duger som ursäkt så kan vi säga att jag tröst åt över Tre Kronors läggmatch mot sirapspundarna.
 
Nu har jag i oerhört rask takt tagit mig 7,3 Km på precis över en timme. Så jävla duktig är jag. På tisdag ska jag göra samma runda på precis under en timma.
 
Ett bra musiktips om man är ute och går i mörkret i närheten av kyrkogården är Opeth´s Heritage. Det är som en fantastisk Jethro Tull-trip med bara dina egna rädslor och tankar i mörkret med värkande muskler. Hur flummigt som helst. Inte alls konstigt.
 
Nu blir det te och lite Anna Karenina innan Söder om Folkungagatan börjar klockan 22:00 på kanal fem.
Till skillnad från Jan Boris Möller får jag inte betalt för att säga detta men jag tycker att fler borde titta då det är ganska roligt.
 
Ha en måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: