Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Borde väl.

Kategori: Allmänt

Det är inget roligt när roliga saker blir till måsten.
 
I morgon ska det arbetas igen är tanken. Det var en hel vecka sedan jag gjorde det. Tänk om jag har glömt bort hur man gör. Hur hanterar man ett sådant personligt nederlag? Äsch, jag fejkar.
 
Om ni inte visste det så har det snöat i stort sett hela dagen. Det upptäckte jag vid fem när jag gick och hämtade min mat. Det var första gången jag tittade ut och det resulterade i att jag var tvungen att sopa undan 4kvm snö utanför dörren. Typiskt.
Snart ska jag ta på mig en jacka och sopa lite till eftersom det tio minuter senare när jag kom tillbaka hade snöat över igen. Jag hoppas lite att det har slutat snöa och är helt vindstilla för då slipper jag sopa i morgon bitti vid kvart i sex. Det har jag ingen större lust med. Inte alls faktiskt.
 
Jag skulle vilja kolla på någon dokumentär innan jag går och lägger mig också men jag vet inte riktigt om vad. Nordamerikansk historia kanske, eller rysk. Rysk historia kan vara intressant.
Så får det bli.
 
Nu sopa snö sopa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: