Min värld är inte som din värld

Asatro, spindlar och örtmagi. Bland annat

Grow up!

Kategori: Allmänt

God afton fränder!
 
Idag har jag samlat på mig ett halvt vuxenpoäng då jag äntligen fått tummen ur aktern och gjort ett syntest och en hälsodeklaration samt lämnat båda dessa till högre makter i Örebro som skall fatta beslut huruvuda jag ska få den högaktade äran att lära mig framföra motordrivna droskor på stadens gator och torg. Kanske inte torg då men ja.
Detta är ett stort steg för mig. Jag har haft 345687565 olika ursäkter till varför jag inte behöver denna licens men nu är det tamigfan dags. 
Jag ger mig själv fem månader. Nej det gör jag så faan heller. Inte någon tidsbegränsning här inte. Ska jag lära mig att plöja runt bland gamlingar och rullstolsbundna ska jag göra det rätt. Det får ta den tid det tar helt enkelt men eftersom jag kan ha nämnt för E någonting om att Skara Sommarland existerar så är det nog bäst att det sätts lite fart.
 
Det här meddelar jag inte för att söka bekräftelse på att jag gör någonting vettigt utan mer som en varning till mina medbybor. Håll er för i helvete inomhus och kedja fast husdjuren så ingen olycka sker. Min hemförsäkringspremie täcker inte vad dårskap som helst.
 
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: